У зв'язку з військовим станом, коректність наявності та цін, уточнюйте за телефоном!
Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Замовити дзвінок
Наш адреса:
м. Київ, вул. Каунаська, 13
Режим роботи:
Пн-Пт: 9:00—18:00
Сб-Нд: Вихідний
UA   | RU
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
0
Товари у кошику
кошик порожній
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
0
Товари у кошику
кошик порожній
Замовити дзвінок
Наш адреса:
м. Київ, вул. Каунаська, 13
Режим роботи:
Пн-Пт: 9:00—18:00
Сб-Нд: Вихідний
0
Товари у кошику
кошик порожній
У зв'язку з військовим станом, коректність наявності та цін, уточнюйте за телефоном!
Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Допомога
+38 (063) 500-82-29
Відділ продажу
+38 (067) 777-05-80
Гарантія
Якщо у вас виникли питання при оформленні замовлення, зверніться за вказаними контактами

Доставка

pickup
Самовивіз
Є можливість самовивозу, ми знаходимося за адресою: м. Київ, вул. Каунаська, 13.
Як скористатися:
  • Замовте Ваш товар на сайті
  • Дочекайтеся підтвердження замовлення менеджером
  • Приїдьте до нас та заберіть замовлення
courier
Доставка кур'єром

Наші співробітники оперативно доставлять замовлення за вказаною Вами адресою у будь-який будній день до 18:00. Доставки у вечірній час після 18.00 оплачуються окремо - 100 грн. Перед доставкою Вам зателефонують, щоб уточнити деталі.

По Києву доставка товару здійснюється до під'їзду будинку або у день покупки, або на наступний день.

Підйом на поверх обговорюється індивідуально та здійснюється за окрему плату у залежності від габаритів замовлення та умов доставки.

Установкою, підключенням сантехніки служба доставки не займається. Всі питання, пов'язані з монтажем обраного товару обговорюються з нашим менеджером.

ВАЖЛИВО! Вартість доставки по Києву та Київській області розраховується індивідуально!

Будь ласка, при отриманні уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень, цілісності упаковки, наявності та правильності заповнення документів. Претензії по зовнішньому вигляду доставленого Вам товару Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару кур'єром.

УВАГА! Отримуючи замовлення, покупець повинен розписатися, тим самим підтверджуючи, що все ціле, неушкоджене та що ніяких претензій за якістю та кількістю у нього немає.

nova-poshta
Доставка транспортною компанією Нова Пошта

НОВА ПОШТА доставить Ваше замовлення у будь-яку точку України у найкоротші терміни. Після відправки наш менеджер повідомить Вам номер транспортної декларації.

За номером Ви можете відстежити Вашу посилку на сайті компанії "НОВА ПОШТА", перейшовши за посиланням:

nova-poshta

Доставка товарів по Новій пошті здійснюється за схемою передоплати 10% від вартості покупки (це страхувальний платіж, який покриє витрати компанії на логістику у разі, якщо клієнт по якійсь причині не з'явиться за своїм замовленням). У разі відмови клієнтом від товару, за який була внесена передоплата, після його відправки, клієнту повертається сума за вирахуванням витрат на транспортування та упаковку.

Витрати по доставке та відправлення післяплати оплачує покупець.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! Представники Нової пошти видають посилки тільки тим особам, які вказані у бланках замовлень. Саме тому при здійсненні купівлі при собі потрібно мати документи, що засвідчують Вашу особу.

При передачі Вашого замовлення транспортної компанії наш магазин страхує його повною вартістю.

ВАЖЛИВО! При отриманні замовлення безпосередньо у відділенні Нової пошти обов'язково переконайтеся у тому, що він цілий, на ньому немає ніяких подряпин, вм'ятин та інших дефектів. Якщо що-небудь з перерахованого присутнє на Вашому товарі, необхідно скласти разом з представником кур'єрської служби відповідний акт.

ВАЖЛИВО! При отриманні товару, який має пошкодження клієнт повинен обов'язково правильно оформити Акт прийому-передачі, зробити фото товару та упаковки (у різних ракурсах) та направити інформацію менеджеру. Якщо акт складено невірно, ми не зможемо замінити Вам пошкоджений товар з вини Перевізника. Такий товар залишиться у Вас.

Звертаємо Вашу увагу на поля, обов'язкові для заповнення:

  • кількість прийнятих місць;
  • кількість місць, які відмовляєтеся отримати;
  • вид та стан зовнішньої й додаткової упаковки - відмітити необхідне, вказати характер пошкодження;
  • місце пошкодження відправлення та упаковки збігаються - позначити "так" або "ні";
  • стан утримання відправлення - тобто зафіксувати факт пошкодження не тільки упаковки, а й самого вантажу;
  • спеціальне маркування «крихке» - обов'язково вказувати наявність;
  • огляд здійснювався у момент отримання - відмітити необхідне;
  • додаткова інформація - у разі необхідності вказати свої зауваження та доповнення.

Відповідально підійдіть до даної ситуації та не поспішайте підписувати товаро-транспортну накладну, не переконавшись у цілісності товару, оскільки підписана накладна відразу закривається Перевізником та внести будь-які зміни вже неможливо!

Доставка замовлень у віддалені місця України здійснюється протягом 3-х днів.

Ми використовуємо файли cookie, щоб сайт був кращим для вас
×

Замовити зворотній дзвінок

55,52,51,49,56,55,49,102,102,102,98,98,54,97,57,54,56,99,54,57,102,52,50,52,102,98,99,53,97,48,101,51
Дякуємо за залишену заявку!
Наш оператор зв'яжеться з вами найближчим часом