Гарантія
У нашому магазині надається гарантія на всі види товарів, що підтверджує відсутність будь-яких заводських дефектів. Термін гарантії може бути від 2-х тижнів до 60 місяців у залежності від сервісної політики фірми-виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань, служить гарантійний талон виробника.
Переконайтеся у комплектності та відсутність дефектів при отриманні замовлення!
Пам'ятайте! У момент отримання замовлення Ви розписуєтесь, підтверджуючи, що за якістю та комплектності товару претензій у Вас нема.
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адресу або телефонний номер цих центрів можна знайти на гарантійному талоні товару або уточнити у наших менеджерів.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому вказані:
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Важливо! Зберігайте гарантійний талон до кінця терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром. У разі виникнення проблем з сервіс-партнером, Ви можете звернутися до точки продажу.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені у експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- пошкодження у результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів та т. п.);
- ушкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався даний товар, або що виникли у результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з дня покупки, якщо:
- товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та т.п .;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого фірмою-виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.