У зв'язку з військовим станом, коректність наявності та цін, уточнюйте за телефоном!
Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Замовити дзвінок
Наш адреса:
м. Київ, вул. Каунаська, 13
Режим роботи:
Пн-Пт: 9:00—18:00
Сб-Нд: Вихідний
UA   | RU
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
0
Товари у кошику
кошик порожній
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
0
Товари у кошику
кошик порожній
Замовити дзвінок
Наш адреса:
м. Київ, вул. Каунаська, 13
Режим роботи:
Пн-Пт: 9:00—18:00
Сб-Нд: Вихідний
0
Товари у кошику
кошик порожній
У зв'язку з військовим станом, коректність наявності та цін, уточнюйте за телефоном!
Просимо вибачення за тимчасові незручності!
Допомога
+38 (063) 500-82-29
Відділ продажу
+38 (067) 777-05-80
Гарантія
Якщо у вас виникли питання при оформленні замовлення, зверніться за вказаними контактами

Гарантія

У нашому магазині надається гарантія на всі види товарів, що підтверджує відсутність будь-яких заводських дефектів. Термін гарантії може бути від 2-х тижнів до 60 місяців у залежності від сервісної політики фірми-виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань, служить гарантійний талон виробника.

Переконайтеся у комплектності та відсутність дефектів при отриманні замовлення!

Пам'ятайте! У момент отримання замовлення Ви розписуєтесь, підтверджуючи, що за якістю та комплектності товару претензій у Вас нема.


ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адресу або телефонний номер цих центрів можна знайти на гарантійному талоні товару або уточнити у наших менеджерів.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому вказані:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Важливо! Зберігайте гарантійний талон до кінця терміну експлуатації. Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром. У разі виникнення проблем з сервіс-партнером, Ви можете звернутися до точки продажу.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені у експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • пошкодження у результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів та т. п.);
  • ушкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався даний товар, або що виникли у результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право повернути товар протягом 14 днів з дня покупки, якщо:

  • товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей та т.п .;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого фірмою-виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

Ми використовуємо файли cookie, щоб сайт був кращим для вас
×

Замовити зворотній дзвінок

55,52,51,49,56,55,49,102,102,102,98,98,54,97,57,54,56,99,54,57,102,52,50,52,102,98,99,53,97,48,101,51
Дякуємо за залишену заявку!
Наш оператор зв'яжеться з вами найближчим часом